37 éves 5-ös BMW, mint lakóautó? Van ilyen, és épp eladó
Ennek a patinás 524td-nek a minikonyhás, hálószobás egyedi felépítményében két személy pihenhet.
Ennek a patinás 524td-nek a minikonyhás, hálószobás egyedi felépítményében két személy pihenhet.
A keveset használt és igen jó állapotú 520-as BMW egyenesen a 80-as évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
A bajor gyártó kínálatában hamarosan elérhetővé válik az új 5-ös sorozat tisztán elektromos kombi változata.
A globális és hazai prémium szegmenst egyaránt uraló bajor gyártó idén több izgalmas újdonságot is be kíván vezetni, és messze nem csak az elektromos autókban látja a jövőt.
Bal sarokban az 1000 kilométeres hatótávú, "ördögtől való" gázolajjal üzemelő vadonatúj 5-ös BMW, a jobb sarokban pedig a hasonló külsejű/belsejű elektromos testvérmodellje, a lokálisan zéró emissziós "szuperpíszí" i5.
A hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti csúcsnyomaték társul.
A szalonállapotú régi 520i-vel az elmúlt több mint két évtizedben évente átlagosan kevesebb, mint 80 kilométert tettek csak meg.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a benzines, dízel, plugin hibrid és tisztán elektromos változatban készülő vadonatúj 5-ös BMW, valamint a bajor gyártó valaha készült legerősebb villanyautóját is meghajtottuk.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan festhet a bajorok nagy csomagtartós, praktikus kivitelű újdonsága.
A 6 hengeres élvezetekre vágyók igényeinek elsőként a plugin hibrid 550e xDrive felel meg.
A szedán és kombi változatban készülő új E-Klasse lágyhibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal debütál a hazai piacon – messze nem olcsón.
Az 5-ös BMW méret és felszereltség tekintetében is felzárkózott egy picit a 7-es sorozathoz.
Ennek a bajor sportszedánnak kevés igazi ellenfele lehet az Autobahnon.
Újdonság a plugin hibrid hajtáslánc, de sokak örömére hengerből nem lesz kevesebb: marad a két turbóval megfújt V8-as benzinmotor.
Az új 5-ös BMW legpotensebb sportverziója bőven több, mint 600 lóerősnek ígérkezik.
Az új 5-ös széria első körben kétféle belsőégésű motoros verzióban érhető el – a tisztán elektromos i5 mellett.
A nemrégiben leleplezett újdonság alapmodellje 340 lóerős teljesítménnyel és hátsókerék-hajtással támad.
Megérkezett a BMW 5-ös szériájának vadonatúj, nyolcadik generációja, melyből i5 néven most első alkalommal tisztán elektromos hajtásláncú változat is készül.
A bajor gyártó villanymotoros újdonságából természetesen M-es sportverzió is készül.
2023-ban érkezik többek között az elektromos iX1, az első kombi M3 és az akár 748 lóerős XM szabadidő-autó.