Nem ördögtől való: Magyarországon az új dízel kombi 5-ös BMW
Nem SUV és nem is zöld rendszámos, viszont igen praktikus és nagyon keveset fogyaszt az új BMW 520d Touring.
Nem SUV és nem is zöld rendszámos, viszont igen praktikus és nagyon keveset fogyaszt az új BMW 520d Touring.
Megérkezett a tavaly tavasszal szedánként leleplezett új generációs 5-ös BMW praktikusabb kombi kivitele.
Ennek a patinás 524td-nek a minikonyhás, hálószobás egyedi felépítményében két személy pihenhet.
A keveset használt és igen jó állapotú 520-as BMW egyenesen a 80-as évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
A bajor gyártó kínálatában hamarosan elérhetővé válik az új 5-ös sorozat tisztán elektromos kombi változata.
A globális és hazai prémium szegmenst egyaránt uraló bajor gyártó idén több izgalmas újdonságot is be kíván vezetni, és messze nem csak az elektromos autókban látja a jövőt.
Bal sarokban az 1000 kilométeres hatótávú, "ördögtől való" gázolajjal üzemelő vadonatúj 5-ös BMW, a jobb sarokban pedig a hasonló külsejű/belsejű elektromos testvérmodellje, a lokálisan zéró emissziós "szuperpíszí" i5.
A hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti csúcsnyomaték társul.
A szalonállapotú régi 520i-vel az elmúlt több mint két évtizedben évente átlagosan kevesebb, mint 80 kilométert tettek csak meg.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a benzines, dízel, plugin hibrid és tisztán elektromos változatban készülő vadonatúj 5-ös BMW, valamint a bajor gyártó valaha készült legerősebb villanyautóját is meghajtottuk.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan festhet a bajorok nagy csomagtartós, praktikus kivitelű újdonsága.
A 6 hengeres élvezetekre vágyók igényeinek elsőként a plugin hibrid 550e xDrive felel meg.
A szedán és kombi változatban készülő új E-Klasse lágyhibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal debütál a hazai piacon – messze nem olcsón.
Az 5-ös BMW méret és felszereltség tekintetében is felzárkózott egy picit a 7-es sorozathoz.
Ennek a bajor sportszedánnak kevés igazi ellenfele lehet az Autobahnon.
Újdonság a plugin hibrid hajtáslánc, de sokak örömére hengerből nem lesz kevesebb: marad a két turbóval megfújt V8-as benzinmotor.
Az új 5-ös BMW legpotensebb sportverziója bőven több, mint 600 lóerősnek ígérkezik.
Az új 5-ös széria első körben kétféle belsőégésű motoros verzióban érhető el – a tisztán elektromos i5 mellett.
A nemrégiben leleplezett újdonság alapmodellje 340 lóerős teljesítménnyel és hátsókerék-hajtással támad.
Megérkezett a BMW 5-ös szériájának vadonatúj, nyolcadik generációja, melyből i5 néven most első alkalommal tisztán elektromos hajtásláncú változat is készül.